benito Ysmkrkpln eğer bir sorun yoksa gayet normal kontrol aralığı. Ben de dün 31+1 iken kontrole gittim ve bana da 4 hafta sonra gel dedi. Sonraki kontrolden sonra sıklaşacakmış doğum yaklaştığı için