Fatma-onal Meelikeeeee heyecandan çok korku var gibi bugüne kadar güzeldi ama bundan sonrasını düşünüp ağlıyorum 😅
Duygunas Sebine27 artık bnde yapamıyırum annem gile gittim eve gelene kadar bi.hslsizlik anlatamam hep uzanma uyuma hissi var üstümde
Sebine27 BusraAltiok halsizlik falan dohum belirtisi sayilmazsa bendede yok. Daha var bence 2-3 hafta icinde ola bilirler
BusraAltiok Sebine27 bana da öyle geliyor tahmini 2 3 haftamız var ilk gebelik mi doğum şekli belli mi
Esraahmet Meelikeeeee evet ben ama zorlu bir 2.hamilelik yaşıyorum idrar yolu enfeksiyonu çıktı boş ağrışı sancılı sonrasında birde öğrendik böbrek taşı varmış 🫣😔3 gündür hastane git gel
Sebine27 BusraAltiok doktor normal dogum diyor Allahin izniyle. Artik o nasil gelmek isterse bekliyoruz. Evet ilk gebelik sizde nasil olucak normalmi sezeryanmi?
Meelikeeeee vesilece hadi hayırlsıyla gelsin🧡 ben bugün kontrole gittim 3100 gram çıktı tam 37. Hafta
Meelikeeeee HilalEyce ah hepimiz öyle. Benim daha belli değil çatı muayenesi haftaya olacağım inşallah 🤭