Meelikeeeee 38+0 olduk bugün, hep sag tarafta toplaniyor, kaburgalarıma baskı yapıyor, bazen bacaklarım uyuşuyor ama iyiyiz, şu sıralar gelecek gibide değil sanırım yerinden memnun 😁 3,5 kg 50 cm olmuş bile, 2 hafta daha kalırsa 4,5 kg bulacak gibi, nasıl doğuracağım diye korkmaya başladım 😬