Nskyhn perde asmayı kimse sevmez bence ya ben de sevmezdim boyum yetseydi bile😅eşim tamam dese oda oda her hafta birini temizler bitirirdim ya ama bı yandan da işte böyle her gün ugrasinca da yeter birini çağırayım tertemiz olsun ayaklarımı uzatıp rahatlayayim diyorum ben de, bebek için kitap aldım okuyayım diye şu an tek derdim temizlik oldu mesela oturup karnımı sevmek bile daha tatlı, bir daha bu süreci yaşar miyiz bile belli degil o yüzden çağırın gitsin uzun uzun ugrasana kadar. Bizim tadilat işi var duşakabin falan yapilacak bekleyip beklememeye kararsızım yoksa bu hafta cagiracaktim 35+2 yım en geç haftaya çağırırım muhtemelen