Zeeynepp canım aslında yaparım agirlasmadim çok şükür. Ama kum döküyorum çok kötü geçiyor geçer mi bilmiyorum geçmezse cagiracagim geçerse cagirmayip eşimle yapacağız yani akışına bıraktık. Akşam konustuk ev temiz beraber üstünden geçeriz dedik. 400 boşa vermeyelim dedik, halılar falan da yıkatmaya gidecek daha. Ama geçmezse daha kötü falsn olursam yapamam