Nskyhn ben siteden bi kere söyledim geldi ev gayet temizdi camları, dolap üstlerini, yatak altını silmesini ve balkonu yıkamasını istedim yani benim yapamadığım yerleri. Oyalana oyalana iş yaptı sırf benim seçtiğim saati doldurabilmek için kalan saatte başka bi iş isterim diye. Saati doluncada öylece bırakıp gitti bütün koridor fayanslar su lekesi içinde banyo su içinde kovalar su dolu kirli bezler küvette balkon su içinde ay felaketti 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Parasınıda önden aldığı için arkasına bakmadan gitti. Ben arkasından bi daha yerleri sildim balkon yıkadım bıraktıklarını temizledim. Sonra çok uğraştım paramı geri alayım diye bi kısmını iade ettiler sadece.