ilknur2020 Babyhappyy benimde 29 nisan doğum ellerini ultrasonda gördüm oynatıyordu isteraen başka doktora da görün
ilknur2020 Azrazerin bende 1 haftadır yatıyorum kahverengi lekeye dönüştü bugünümüze de şükür inşallah hemen atlatırız🙏🙏
sulfat Bende 12deyim. Doğumu 15nisan gösteriyor. Bulantılarım baya azaldı ama hala bi çok şeyden tiksiniyorum. 2 aydır hep aynı şeylerde besleniyorum😓
Sibelyt sulfat benim de 15 Nisan gözüküyor doğumum. Aynı dertler hala bendede var sürekli hamur işi tarzı kuru şeyler yiyebiliyorum sulu yağlı yemeklerin bahsi geçince bile kusuyorum 😞 of
Btlll Seymaemre Bnde 11. Haftadayım bugün ne yediysem çıkardım hiç böyle olmamıştı yarın doktora gitmeyi düşünüyorm inşşlh cinsiyeti de öğrenirim
Bulgurunannesi Btlll Çok şükür 13+4 teyiz ikili tarama yaptırdık Kızlar 13.haftaya girer girmem bulantım kesildi çok şükür
Seymaemre Btlll doktorlar kemik yapısından anlıyorlar kuzum benim doktorum gerçekten mütüş bişi devlet hastanesi arkadaşlarımınkinide 10. Haftasında bılmıştı seninkide keyfi yeterse söyler doktorun bazen soylemıyorlar 🙄 değişebilir diye
Hafizzeynep Benimde 11+3 ama hala devam kusmalara 😷 çok yoruldum inşallah biranönce geçer. Cinsiyeti de heyecanla bekliyorum randevum 15. Haftama denk geliyor ama ben 14 de gitmeyi düşünüyorum inşallah belli olur
Btlll Seymaemre doktora gittim Bugn 11+5 olmuşuz cinsiyeti sordum ama söylemedi 2 hafta sonra garanti Bişy söyleyebilirim Dedi 😞😞
Mugesaglam Benimde 11 haftalık bende cok fenayım kızlar zaten bisey yemiyorum mide suyumu dahi cikariyorum sabaha karsi hele hic uyku yok bulantı cok ilac kullanmalimiyiz bilmiyorum 1 bucuk haftadir cok halsizim artik
Btlll Mugesaglam doktor bana verdi ama kullanmıyorum o bile midemi bulandırıyor sabaha kdr zorla kendimi uykuya vermeye çalışıyorm 😞
Seymaemre Kızlar benim bebiş 3 gün büyük çıkıyor sizce gelişmiş olduğundan mı yoksa ben erkenmi yumurtladım🤢
Zey0502 Seymaemre Canım benimki 1 hafta önden gidiyo. Doktor normal dedi. Ama bebek mi iri erken mi yumurtladım bilmiyorum
Seymaemre Hafizzeynep bende sey düşündüm 14. Gününde yumurtluyoruz ya ben belki 10. Gunde yumurtladımda ondan mı büyük cıkıyor aceba dıye merak ettim sadece 🙈
Btlll Seymaemre Bnm de Bi kaç gün geriden geliyormuş bebiş geç döllenme olmuş böyle olabiliyormuş 1 hafta erken veya 1 hafta geç sıkıntı olmaz 😊