Btlll Selam anne adayları 😊Gebeliğiniz Nasıl geçiyor kaçıncı haftanızdasınız yapılacak testler konusunda ne düşünüyorsunuz 😊
Duyguserda Btlll 12+3 deyiz ben ikili tarama testini yaptırmadım Çarşamba günü kontrole gitçem bu haftalar da doktorlar cinsiyet tahmini yapıyor mu biliyor musunuz?
Bulgurunannesi Btlll Çok şükür 13+4 teyiz ikili tarama yaptırdık Kızlar 13.haftaya girer girmem bulantım kesildi çok şükür
Yagmurerol Btlll 10.haftadayim, nisan 30 gozukuyor dogum🙂 bugun gittik hareketlenmeye baslamis eli kolu bacagi durmuyodu yerinde ultrasonda gorduk🙂🙂 ah bide hissedebilsek simdidennn...
Elyfnagme 13e girdik. Halsizlikden mide bulantısından surunuyoruz. 😪 hic hal keyif yok. İkili testimi yaptrdım hafta sonu. Kan sonucumu bekliyorum. Doktorum ensede sıkıntı yok dedi. İnşallah testede bişey cıkmaz 🤲
Btlll Elyfnagme inşllh sağlıklı haberlerini alırsınız Bnm de aynı şekilde bulantıdan yatıyorm sürekli doğru dürüst Bişy yiyemiyorum keşke çabuk geçse bu 1. Bölüm😊
TgceBkr 11+6 Dayım ikili test için çağırdı bizi de 2 gün sonra yaptırıcaz bakalım inşallah iyi geçer .
Btlll Seymaemre Bnm de aynı bulantı hafifledi biraz ama devam ediyor halsizlik cinsiyeti öğrendiniz mi
Ayseport Sadece midesi bulanan kendim sAnırdım çünkü doktorum 12 haftadan sonra olmaz demişti 13 oldum bi kaç gündür iyiydim ama bugün tekrar başladı bulantı
Babyhappyy Kızlar 10 haftalık hamileyim daha el ayak oluşmamış dedi doktor normal mi sizce acil cevap verin 28 Nisan doğum tarihin dedi
Btlll Babyhappyy bi fikrim yok ama siz yine de farklı doktorlara görünün daha bilgilendirici olur yani oluşması gerekiyor normalde ama bilmiyorm geç döllenme olmuşsa ondan da olabilir
Yagmur_92 Babyhappyy merhaba inşallah bir aksilik çıkmazsa benimde 29Nisan dedi. kontrole yarın gidicem. Senin bebeğinin boyu ne kadar olmuş acaba
ilknur2020 Babyhappyy benimde 29 nisan doğum ellerini ultrasonda gördüm oynatıyordu isteraen başka doktora da görün
Sezenay Babyhappyy ben 15+3gunluk hamileyim doğumum 26nisan bence sizin tarihte bi sıkıntı var. Happy mom uygulamasında ne zaman diyor doğum tarihi
yyssmmnn Bende 12+5 arada mide bulantısı oluyor ıkılı testımı yaptırdım temız çok şükür cinsiyet konusunda ise 12+3 küçük diyip kestırıp attı tahmın yapmadı
Hamilelik10 Bizde 12+4 üz. İkili test yaptırdım geçen hafta verdim. Devlet hastanesine gittiğim için henüz almadım sonucu.
Nurde İkili test yaptırmadım. Kontrole gideli 3 gün oluyor cinsiyetini söylemedi doktorum yan duruyordu bebek.😌
Azrazerin 11 +0 da kanamam oldu şiddetli 😔iğneler ilaçlar istirahat allaha şükür durdu çarşamba kontrolüm var hayırlı haberler alırım inş. 11+6 olucam çarşamba günü
ilknur2020 Azrazerin bende 1 haftadır yatıyorum kahverengi lekeye dönüştü bugünümüze de şükür inşallah hemen atlatırız🙏🙏