Beeyyzzii Kubrayigitttt18 ay benim en son 28 temmuzdu 5. gün gecikti şu an ama erken gebelik testinde negatif çıktı 2 gün önce tekrar yapmaya korkuyorum
Ozgealyaayz Beeyyzzii bende 4 gün önce yapmıştım negatif ti 😂 belki vardır sendede benimde 4 gün sonra pozitife döndü
Ozgealyaayz İşte normalde bu gün adet olmam gerekiyordu dün test yaptım pozitif çıktı akşam eşim gelince kan vermeye gideceğiz bakalım beta değeri kaç gelicek çünkü benim 1 tane düştüğüm vardı erkenden hastaneye gidip boş kese görmek istemiyorum
Kubrayigitttt18 Ozgealyaayz canım 4 gğm önce negatifmiş ya mesela sonra ilişkin oldumu negatif çıktıktN sonra
Beeyyzzii Ozgealyaayz yaptım dayanamayıp çok aşırı derecede silik çizgi çıktı ya flash tutup gördüm erken gebelik testi ve 17-18 dk sonra farkettim yani bilemedim ve regl olcakmışım gibi ağrılarım var başka belirtim yok ağrım olduğu için de kan vermek istemiyorum 🥲
Ozgealyaayz Kızlar 59,23 çıktı ben bir düşük yapmıştım o bebeğimi 4 haftada 4000 beta ile öğrenmiştim kafam karıştı
Ozgealyaayz Beeyyzzii benimde öyleydi çok yeni olduğu için erken gebelik testin de bile silik çıkıyor benimde regl olucakmıs gibi kasıklarım da sancı ve batma vardı bir kaç gün sonra tekrar bir erken gebelik testi yap canım