Ozgealyaayz Beeyyzzii benimde öyleydi çok yeni olduğu için erken gebelik testin de bile silik çıkıyor benimde regl olucakmıs gibi kasıklarım da sancı ve batma vardı bir kaç gün sonra tekrar bir erken gebelik testi yap canım
Ozgealyaayz Beeyyzzii beta baktırdım dün akşam 59 çıktı yarın tekrar kan vericem sonra kadın doğuma gideceğim şimdi gitsem boş kese görür diye istemedim
Ozgealyaayz Beeyyzzii amin inşallah cümlemizin ben geçen sene test yaptığım gün karnımda bebeğimin öldüğünü öğrendim bu sene ise yeni bir cana anne olacağımı inşallah sağlıkla kucaklarım
Beeyyzzii Ozgealyaayz çök kötü bir durum inşallah bir daha böyle bir şey yaşamazsın canım Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻
Ozgealyaayz Bfduam normal reglim de 1 hafta önce başlardı gene aynı hatta gayet nasılsa yarın regl olucakson testi boşa harcıyorsun yoktur bir şey diye diye yaptım 😂