1prensannesi_ Bade0022 ya hayalımda surprız vardi vıdıo paylasabılsem paylasırdım oluyormuki ben resm bıle yukleyemıyorum bılmıyorım burayi ama aşiri duygusal oldu🥹
mucizebebegimmm Bade0022 6+2 yiz bizde. Kalp atışını alamadık henüz umarım duymakta nasip olur ❤️ Bulantılar, baş dönmeleri, kusmalar, ağlamalar, gereksiz sinirlilik + aşırı duygusallık - ağlama 🥲 😂 baya karmaşık geçiyor 🥹😂
Bade0022 mucizebebegimmm bende halsizlik ve uyku hali çok aradada bulantı bugün uyuyunca uyanmak istemedim
Bade0022 mucizebebegimmm inşallah ikimiz ve bekleyen tüm anneler sağlıkla duyar kalp atışını benişi ne zaman gördünüz peki
Anneoluyorum58 mucizebebegimmm bende 6+3 um kalp atışını duymadık ama ultrasonda göründü. Ben aşırı bulantı tansiyon düşüklüğü tiksinme iştahsızlık halsizlik herşeyi yaşıyorum. Çok ağır geçecek gibi
Bkmcnkr mucizebebegimmm bende 6+3 aynı senin gibiyim. Mide bulantısı, baş dönmesi, kusma, çabuk sinirlenme, öğlen uykusu ve durduk yere ağlama 🙈
Yeso59 Bade0022 ay bende öyleydim kahvaltıda bile yaş pasta yerdim 24 haftalıgim agzima koyamıyorum şuan birileri yerken görürsem azcık alıyorum
Bade0022 mhrmom ters dönüncede mideye tekme atarmış ablam öyle diyordu allah yardımcınız olsun ben hamburger yemeye gittiğimde bir hamişle denk geldim kadın ağlıyordu resmen bir damla idrar için kaçıncı gelişim geçmiyor zaman doğsun artık diyordu
BesimeSarikaya Bade0022 benimde aynısi 1.5 aydır çok yoğun mide ağrısı çekiyorum acaba bebek ters olduğu için mi hastahanelik olacak kadar mide ağrısı çekiyorum çok kötü bir durum
mucizebebegimmm Bade0022 perşembe günü gördük çok şükür ama benimki tüp bebekle fark eder mi bilmiyorum
TKILIC Bade0022 bende 4 haftalik olduk bugun. 3 gün önce ögrendim minigimii❤️ bu uygulamadan baska kullaniyor musunuz
yalcinsevda_06 Bade0022 Ay canım daha çok yenisin 😀 inşallah sağ salim vaktinde yavrularımızı kucağımıza alırız biz 30 haftalığız kızımla bu aralar karnımda çok sertleşme oluyor onun dışında her şey çok şükür yolunda ve güzel gidiyor .
Eceem Bade0022 benimde ilk gebeliğim 6+6 da duydum kalp atışını 8 haftalığız şu anda kasık bel ağrıları bendede çok oluyor 🤰
Bade0022 1prensannesi_ bende suprız yaptım gizlice kameraya çektim güZel oluyor bebiş için güzel bir hatıra
Gzmm- Benim de ilk gebeliğim.keseyi 5+3 de görmüştük bugün 6+6 hem kalp atışını duyduk hem de 9 mm bezelyemizi gördük inşallah her şey iyi geçer 🙏