Bade0022 İlk gebeliğini yaşayan annişler ne durumdasınız burdan bir birimizle sürecimizi paylaşalım ben 5+2 yim henüz kalp sesini duymadık hepimiz birbirimize dua edelim 🙏🏻❤️
Esrauysal Bade0022 hayırlı olsun canıım, 13+4 olduk bizde, kasık ağrısı dışında bir şikayetimiz yok, kalp atışımızı 7+4 Ken duymuştuk🧚♀️ 🥰
mhrmom Bade0022 hayırlı olsun daha çok yenisin inşaallah sağlıkla kucağına alırsın bebişini. Benim 37 haftalık sayılır artık yoruldum ama değer. Rabbim isteyen herkese nasip etsin 😍
1prensannesi_ Bade0022 Allah ömruyle versin benim 6 haftam uygulamaya gore doktora gıtmedim pazartesi gıderım ınsallah nasıl gıdıyor surecler zelal ısmım antalyadan
Cnsu_19 Esrauysal bizde 13+3 olduk aralıklı şekilde kasık ağrısı oluyor enfeksiyon vardır diye hastaneye gittim enfeksiyon yok dedi bazen çok sancılı oluyor siz hiç doktorla görüştünüz mü acaba
Bade0022 mhrmom ayy benim ki yeni olduğu için stresli seninkide sona yaklaştığın için sanırım Allah yardımcın olsun son haftalar çok zormuş
QulizadeLamiye mhrmom ayniyiz canim 😂artik bi dogursamda qurtulsam halindeyim 😒 cok yoruldum cok zor bir gebelik yawdim sorun ustune sorun 😏 amma bunda wukur son 20 gun 🥰❤
Esrauysal Bade0022 takma kuzum insana taktikca kötü oluyor inşallah duyarsın ya🤲 bana dış gebelik ola bilir bebek gözükmüyor demişti bidahaki gitmeme gördüm insan korkuyor gerçekten ya dua etmiştim hep
mhrmom Bade0022 off off sorma dün ağladım artık sancı gelip gidiyor bel ağrısı çok kötü kalçalarıma vuruyor bide
Anneperi Bade0022 bende duymadan inanmam diye hamile olduğuma inanmadım ne zaman kese doldu kalp atışını hissettim kabul ettim birkac kez kese var kese boş söylemleri oldu göremediler vs kafamda hep soru işaretiydi 7.haftada duydum
Bade0022 mhrmom ters dönüncede mideye tekme atarmış ablam öyle diyordu allah yardımcınız olsun ben hamburger yemeye gittiğimde bir hamişle denk geldim kadın ağlıyordu resmen bir damla idrar için kaçıncı gelişim geçmiyor zaman doğsun artık diyordu
Edoo mhrmom Hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah benm de çok sancım oluyor insan korkuyor sancıdan başka bir şeyim yok 2 aylık hamileyim bende ilk hamileliğim 🙌🏻
emsef Esrauysal canım bir şey sorucam seninle haftalarımız yakın, böyle yorulduğun zaman su gibi akıntın oluyor mu ?
Bade0022 1prensannesi_ suan için iyiyim arada cok hafif bulantım oluyor o kadar bide akşamları dayanamıyorum artık uyuyorum hemen bide dün karnım şişti bu sabah biraz indi ödem sanırım çok fazla bakalım benide haftaya çağırdı kalp atışı için inşallah duyarız sen bilerek mi gitmedin
GizemNE Cansuyuu aynıyız bende 21+2 :) organ taramasina gidcez bu hafta. Bir sıkıntımız yok çok şükür azcik bel ağrısı ve ayakta sıcaktan yanma dışında 😂
Morkelebek26 Cansuyuu 21+3üm bende sıcaklara boğuşmalı arada ağrılı bulantılı bir şekilde geçiyor senin nasıl gidiyor 😁
Su4835 Cansuyuu ben de 21+6yım.yeni yeni iştah açılması var.bide tuzlu tüketmememe rağmen el ayak şişmeleri var.sizin nasıl gidiyor
1prensannesi_ Bade0022 5 gun once ögrendim test pozıtıf cıktı eşime surpırz yapıcam dıye beklemek zorunda kaldım sımdıde hafta sonuna denk geldı pazartesi gıderiz ınsalalh durumlar iyidir
Eelliiff1234 Bade0022 karın şişliği hasta olamadığımız için 2-3 aya vücudun hasta olamamaya alışacak ve karın normale dönecek sonra bebişin büyümesini izlicekseniz 🥰
Eminnee0 Ben 37+1 artık ağırlaştım. Ağırlaştıkça da zorlaşmaya başladı. Erken doğum ihtimalim olduğu için her an gelebilir herşeyi hazır bekliyoruz bakalım
Sibelberk Eminnee0 benimde 35+3 çok ağırlaştım kasıklarımda sürekli baskı var salı günü kontrolümüz var bakalım ne olacak
Aaaysee Bade0022 hayırlı olsun canım ben de 6+3 daha kalp atışını duymadık haftaya gidicez insaAllah ara ara bulantılarım oluyor aşırı halsizim hep uyuyasım geliyor su an da bu şekilde 🥰
horozseker Bade0022 34+3 den ✋🏻😄şimdiye kadar nasıl geçti anlamadım inşallah şu son haftalarda hemencecik geçerde oğluşuma kavuşurum💕
aly-a123 horozseker seninle aynı haftada olup ikimizinde erkek beklemesi😁. Tevafuk işte sağlıcakla kucağına alırsın inşallah canm🥰🙏🏻
mucizemm_00 Bade0022 hayırlı olsun canım 🙏 bizde 17+4 olduk arada mide bulantısı dışında hiç bi sıkıntı yok çok şükür 😊🥰 benimle aynı haftada olan var mı nasıl geçiyor
Flyy mucizemm_00 Ben 17+1 im başından beri mide bulantım aşırı yoktu tatlı şeylerden tiksindim hala da devam ediyor şuanlık başka bi sıkıntım yok cinsiyetini öğrendiniz mi bebişin
Ysfgl_3003 mucizemm_00 günlerimiz birebir aynı inşallah sağlıkla hepimiz kucağımıza alırız Allah’ın izni ile 🤲
HEfnan İlk gebelik 39+6 😱geçmiyor ve gelmiyor 😂 Yeni gebeler tadını çıkarın ziraa son haftalar asla geçmiyor 😔
Ozznurr Flyy tatlı ve yağlı şeylerden bende aşırı tiksindim seni çok iyi anlıyorum 6 haftalığız bizde