Elibo sen git biraz kitap oku daha türkçe okuduğunu anlayamiyorsun skdjsmdj ben oksaparın havası alınır mi diye sormamışım açtığım başlıkta, enjektör icine neden kan yürüdü diye sormuşum. Bir de sonra agliyosunuz cevap vermeyince diyosun. Kim ağlıyor? Sorduğum soruyla alakasız kendince bir yorum yapmişsin daha türkcen yok bak inşallah bu yazdığımı okuduğunda anlayabiliyorsundur. Hava alıp almama konusunu doktoruma soracağım teşekkür ederim yazmışım sana hem de iki kere yazmışım teşekkur ederim diye 🤣🤣🤣 saldırmana gerek yok sakin ol tamam mı? Kocanın eczacı olmasıyla oksaparın hiçbir alakası yok banane kocan eczacıysa. Gidip iğnelerimizi eczacıda yaptırmıyoruz. Teşekkurler.