Deletedmom_2 Merveyaz yaa çok incesin canım iyi ki cevapladın sağol 🥰 aşıri sevindim buna çok şükür. Göbekten başka bi yer düşünemiyorum ben de😁
Adel3 Deletedmom_2 arada oluyor bana da doktor sorun olmaz dedi ama iğnenin havasını alma, direkt vur dedi. O hazır iğne havasını almayı kim çıkarmış dedi hatta. Damara gelince kaniyormuş
Deletedmom_2 Adel3 ya valla hemşireler öyle vuruyor artik aliskanliktan mi aliyolar havasini bilemedim. Bi sikinti yok şimdilik bi iki damla kan geldi durdu zaten. 🥰
Adel3 Deletedmom_2 bende alıyodum başta havasını doktor öyle deyince bıraktım. İyi oldu bazen havasını alıyım derken bir iki damla dışarı gidiyodu. Karnım harita gibi alıştım ben artık morluklara da kanamaya da🤣
Almila0633 Deletedmom_2 Banada hemşire havası alınmaz demisti bende havasını almıyorum ekopirin vuruyorum bende