m_k34 dediğim gibi bence havasının alınması yanlış.Hava emniyettir. Hazır enjektör bu sonuçta, eğer iğne damara denk gelirse o hava kilidi gösterir bunu.O yüzden havasını almadan uygulamayı öneririm. (Hiç morarma yaşamadım, damara denk geldiği oldu mesela ovup yaymadığımdan hep nokta şeklinde kaldı. Bir de iki parmağınızla sıkıştırdığınız eti iğneyi çıkardıktan sonra bırakmakta morarmanın önüne geçirir.) siz yine hemşirenize ve ya doktorunuza sorun tabi :)