Beyzafd
Ben de kız bebek hastasıyım ya 😂 oğlum da var bu kız olsun diye dua ediyordum hep, Şeyma hanım 3 aylıkken tahminde bulundu. 4 aylıkken kağıda yazıp bize verdi. Eşim üniversite caddesinde çalışıyor dospressoyu bilirsiniz belki. Orda içecek yaptılar pembe renk, o şekilde öğrendik 🙈 tabi 2 doktordan daha duyup öyle başladım alışverişe.