egeninincisii Beyzafd Manolya hanımı da biliyorum yani her gidişimde kapısının önündeki sıradan biliyorum😂 ben de Şeyma Fadıloğlu’na gidiyorum.
Beyzafd egeninincisii Şeyma hanıma gittim ayyy çok kötü anım var anlatım hastaligim gecikti 15 gün falan Şeyma hanıma gittim alttan muayene etti elinin altında hasta oldum 🤣🤣 psikolojikmen gec olmuş hastalığım rezil olmuştum yaaaaa birdaha utancımdan gitmedim😅😅
egeninincisii Esoli Yaa buluşalım valla 😂 yarın İstanbula gidiyorum 5 gün yokum. Gelince buluşalım. Benim 2 yaşında oğlum var parka çıkarıyorum tanışmış oluruz 🥰
egeninincisii Beyzafd Yaa 🙈🙈 aşırı güler yüzlü kafa dengi diye tercih ettim. Eşi de Cengiz Gökçekte perinatolojideymiş, Erdem Fadıloğlu. Detaylı için ona yönlendirdi, büyük bir dertten kurtuldum😂
NurNaz Beyzafd evet cnm kocaman olduk biz haftaya kontrolüm var inşallah günü verir siz minnakmişsiniz daha ilk gebeliginmi
Beyzafd egeninincisii guzel genç bir bayan evet ben kusura bakmayın falan dedim hiç sorun değil dedi ama gidemedim birdaha 😅 guzel bir hastane ama benim ablam orda doğum yaptı pandemi de hemde tertemiz baktılar
Beyzafd egeninincisii oy massallah yaaa ne güzel ALLAHİM bağışlasın doktor geçen hafta bakti tahminde bulundu kıza benziyor dedi ama 16. Haftada kesin sonuç dedi insallahh kızdır hep aklımda kiz vardi haftaya da kontrol tekrar belki söyler kesin🥰🥰
egeninincisii Beyzafd Ay öyle mi. Bunu duyduğum iyi oldu. Çok merak ediyordum doğum konusunda iyiler mi diye 🥰