Perihan2727 egeninincisii Hoşbuldumm 🤩 Ertuğrulgazi mahallesi akkentin alt tarafı oluyor :) 24 yaşındayım siz neredeydiniz kaç yaşındaydınız okuyamadım ☺️
Perihan2727 Beyzafd Beyzafd Ben gidiyorum Fethi Bey doktorum Mehmet Fethi Güçer. 2 kaybım oldu bu sağlıklı ilk gebeliğim onunla beraberiz bu süreçte 23. haftadayım çok güler yüzlü ve işinde iyi olduğunu düşündüğüm bir doktor ☺️💙
Beyzafd Perihan2727 aynen bende mehmet fethi beye gidiyorum çok düzenli önem veriyor bebegimin sağlığı için kalp atisini falan çok geç duyurdu haftaya yine gidicem 😃😃😃
Zeynepkrdmn Beyzafd hepimize canım inşallah. İlkim normal oldu bu henuz belli değil normal istiyorum ama korkuyorum da 🤫
Beyzafd Zeynepkrdmn biliyorsan korkma 2. Daha kolay oluyor ablamdan biliyorum ilk 5 saat falan çekti 2. De girmesiyle çıkması bir oldu ALLAHIM kolaylık versin🥰