egeninincisii Beyzafd Gaziantepteyim ama Defa Life’a gidiyorum. Az önce bir postta baya Gaziantepliyle denk gelmiştik. Etiketleyeyim @Yehsen-27 @Esoli @Perihan2727 @NurNaz Bu postta toplaşalım mı kızlaar 🥰
Zeynepkrdmn Beyzafd ben de ncr Emel peri Canbolat a gidiyorum. Memnunum aslinda, ilk doğumumu da onda yaptım ama çok kalabalık artık muayenemiz çok kisa sürüyor. Bu ay Deva hastanesi Gülhan hanımı deneyeceğim, 7 ayligiz bu arada
Perihan2727 Beyzafd Beyzafd Ben gidiyorum Fethi Bey doktorum Mehmet Fethi Güçer. 2 kaybım oldu bu sağlıklı ilk gebeliğim onunla beraberiz bu süreçte 23. haftadayım çok güler yüzlü ve işinde iyi olduğunu düşündüğüm bir doktor ☺️💙
Beyzafd egeninincisii ne güzel ya varmis baya sevindim bende defa life a gittim hamile kalmadan önce planlı yapalim dedim manolya hanım var çok iyi birisi bana takvim çizdi 3 aya kalırsın dedi valla 3. Ayın sonunda kaldım çok iyiydi ama sağlık sigortamiz var muayene ücretlerini de biliyorsunuz o yüzden belirli hastaneler kapsıyor Hatemi tercih ettim 15 tl ye gidiyorum😅
egeninincisii Beyzafd Manolya hanımı da biliyorum yani her gidişimde kapısının önündeki sıradan biliyorum😂 ben de Şeyma Fadıloğlu’na gidiyorum.
Beyzafd Zeynepkrdmn massalllah ALLAH im sagliklisiyla kucagina almayi nasıp etsin sezeryan mi normal mi düşünüyorsun
Beyzafd NurNaz benim kaynanam yakin bana malesef ev bulamadık pandemiye denk geldi gitti eliyle buldu bana 🤦♀️🤣
Beyzafd NurNaz ahahah yakınmış canim ben binevler son durağı var burda 101 pide fırını falan var ensar sitesi var onun arka tarafında 😅
Zeynepkrdmn Beyzafd hepimize canım inşallah. İlkim normal oldu bu henuz belli değil normal istiyorum ama korkuyorum da 🤫