freuze merakımı mazur görün lütfen . Bn 2 gün önce serklaj oldum da . Dün çamaşırım iki üç kez ıslandı , WC den be duştan sonra olduğu için tam anlayamadım da . Sonra bida öyle çok gelmedi ama şimdi tırnak kadar bi ıslaklık görüyorum arada . Su birden mi sızdı yoksa böyle az az mı geldi diye o yüzden merak ettim . 13+2 de dikiş atıldı bana da