Babytwo2
Bu anlattığım 2.gebeliğim. Dikiş atılmamıştı.
Herşey normal giderken 17.haftada kanamayla doktora gittim.
Suyumun azaldığını ve Rahim ağzında açılma olduğunu söylediler. 10 gün hastanede antibiyotik tedavisi uygulandı. Ancak suyum gelmeye devam etti. Su gelişi olduğu için serklaj yapılamadı. 19.haftada tamamen bitti.
İlk gebeliğimde ise 21.haftada acil serklaj yapıldı. Ancak serklajdan sonra çok kanamam oldu. Plasenta kanamaya başlamış ve suyum yine kanamayla beraber gelmişti. 22. Haftada dikiş alınmak zorunda kaldı su bittiği için.
Rahim ağzı yetmezliği tanısı koymadıkları için 2.gebeliğimde erkenden serklaj yapılmadı malesef.
Şu an 4.hamileliğim. 1 eylülde 13+3 te serklaj yapılacak.
İnşallah bu sefer bebeğime sağ salim kavuşurum 🌿