mayra Remziyecrinn olabilir mutlaka bir ilgisi olmalı, çünkü öncesinde asla böyle değildim, yastığa kafamı koyar koymaz uyurdum
Bade_13 Benimde 4. Ayım 3 aydır bir gün bile aralıksız 6 saat uyumuşluğum yok ayaklarımın altı deli gbi yanıyo ve bacaklarım ağrıyo 2saat uyuyoyrum 3 saat geziyorum günde toplasan 4 saat uyuyorum psikolojim alt üst oldu 😓😓😓
N_A_Z_L_I_M Bade_13 Ayyy sen beni anlatmışsın aynı benim yaşadıklarım😢Ayak yanmasından delirmek üzereyim bacak ağrısı beni uyutmuyor biraz uyursam gece uyanıp geziniyorum uykuya dalmakta zorluk çekiyorum.Benim ellerim de yanıyor.Rabbim yavrularımızı sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🤲
mayra minismom al benden de o kadar ya, insan nasil uykusu olup da uyuyamaz şaşıyorum ama yatak batıyor insana bu dönemde
mayra Sleepless_Mother ayyy evet evet kesinlikle sağa dön sola dön sırt üstü yat evde tür at yok olmuyor , balkondan atasım geliyor kendimi, eşimde çok dönüyorsun hayatım diyor, dönmeyecek gibi değil ki ben delirmek üzereyim dedim
N_A_Z_L_I_M Sleepless_Mother Yorumları okumadan önce tek ben böyleyim zannediyordum yanlız olmadığımı anladım.Yatakta on bin defa dönülür mü kalkıyorum evin içini turluyorum yatıyorum yok bacım tekrar aynı sağa dönüyorum çok rahatsızım sola dönüyorum çok rahatsızım evde ne olursa yatıyorum heryeri deniyorum uyumak için çıldırmak üzereyim 🤦
Bade_13 mayra o kadar çok araştırdım ki hiç çözümde yok maalesef herşey geçici anlık etki ediyo allah yardımcımız olsun🙏🏻😓
Melegimin_annesi mayra Uyuma sebebiniz ne uyumak isteyip mi uyuamıyorsunuz ? Benim uyumama sebebim ne tarafa dönsem o tarafa toplanıyo batıyo ayaklarımın altı yanıyo bacaklarım kasılıyo terleme malûm havalar sıcak sık idrara kalkma yalancı sancılar gibi onlardan dolayı uyuyamıyorum uyumak isteyipde
mayra Melegimin_annesi benimde ayaklarıma kramp giriyor, ayaklarım agriyor ve hiçbir yere sığmıyorlar, sağa sola dönüp duruyorum sürekli çünkü hiçbir şekilde rahat edemiyorum ve durmadan kaşınıyorum nedendir bilmem
Selamcanim mayra o kaşıntı bende de var. Ama korona oldum geçen ay öyle başladı bende. Ya benle eşimde uyuyamıyor. Valla oda mahvoldu garibim. Allah yardımcımız olsun. Sağ sağlim atlatalım.
mayra Selamcanim çok geçmiş olsun, benimki kendiliğinden başladı ve tuhaf şekilde sadece geceleri oluyor
handeozt8 Haftadayım bende uyuyamıyorum sinir katsayım ve tahammül seviyem sıfır bide bugün rahim ağrım var adet sancısı gibi ilk gebeliğim bu sancı mı değil mi anlayamadım da acile mi gitsem napsam bilemedim
_edakrsu22 Bende 2.3aydir uyuyamıyorum sabah eşimle beraber kalkıyorum 5 gibi sabah 8 kadar uyuyamıyorumn11 de geri kalkıyorum geceleride sağ sola dönüyorum yatağa sigamiyorum ruhum daralıyor hele dün gece ruhum daraldı daha şimdiden uykusuzluk başladı
mayra _edakrsu22 tam olarak kendimi gördüm yazdıklarınızda, vallahi çok zor bir durum bu haftalarda böyleysem son haftaları düşünemiyorum bile
Morkelebek26 mayra geçen bnde yakınmıştım bu durumdan vücutta bi huzursuzluk oluyor uyunmuyor ara ara bnada oluyor gece boyu 1 saatte 1 2 saatte 1 kalkıp bi o tarafa atıyorum yastığı yatyrm bi bu tarafa sabaha kadar yastıkla cebelleşiyorum 😁 piskoloji yerlerde 😁
minismom mayra aa pardon o zmn bu donemde fln dynce son haftalarınız sandım bi rahatsızlıgınız mı war
Nrglesim2 mayra 34 haftalık olduk gece uykusu yok ağrım sancımda yok ama gece uyuyamıyorum sabah saat 6 oluyo öle uyuyorum öğlen 12 kadar asabiyet yapıyor uykusuzluk
mayra Nrglesim2 gerçekten bu hormonlar yüzünden iyice dengemiz şaşıyor, rabbim yardımcımız olsun inşallah
mayra Bade_13 hepimizi bir eve toplayalım sabaha kadar sohbet muhabbet takılalım dicem de o halde de insanın anca ağlama krizine giresi geliyor