minik_koala_ve_annesi yine sorun tabiki.. sonuçta her bünye her hamilelik birbirinden farklı ama doktorumun söylediği eğer belirli sıklıkta değilse leke veya su gelmediyse korkmaydı
Benim ağrılarım o kadar çok oluyor ki alt karında adet ağrısı gibi olduğu dönem oldu, kasıkta oldu, belde oldu hala da oluyor ama alıştım artık eskisi gibi korkup doktora sormuyorum ama vaktinde çok sordum baktım her kontrolde aynı soruları soruyorum vazgeçtim 🙈 doktor bunlar iyi günlerin büyüdükçe ağrıların artabilir hamileliği ağrılı geçirebilirsin normal dedi ilk hamileliğim çok rahat geçmişti bu çok farklı kesin bir sıkıntı var diye düşünüp hep çok korkmuştum 🙈