Ayseaysa minik_koala_ve_annesi karnım aşırı sertlesiyodu benim nefes alamıyodum kasıklarda doğruda çok fazla baskı vardı hastanede nst çekildi sancı çıktı orda serum falan bağlandı tekrar bir hafta sonra onun için gittim canim