Kasilman sancin varmi diye bakıyorlar. 20 dakika falan sürüyor. Karnına iki tane kemer gibi bişey bagliyorlar. Biri bebegin kalp atışını gösteriyor biri de sancin kasilman var mi onu ölçüyor. En son kağıt çıkıyor ekg gibi onu da doktora gösteriyorsun. Korkulacak bişey degil yani yatıp uzaniyosun dinleniyosun gibi düşün :)