beyzamci hap ve vakum yöntemi ile kürtaj ol özelde bazı doktorlar farklı şekilde yapmak istiyor doktorun ile görüş mutlaka iki kez oldum şimdi yine hamileyim yani kürtaj çocuğa engel değil vakum yöntemini de anestezi olmadan iki kez yapıldı benim ağrı eşiğim yüksek dayandım ağrım oldu o anlık 2 3 dakika sürdü. Anestezi ile de yapılıyor. Doktorun ve senin kararın devlet genelde anestezi olmadan yapıyor. Korkma zor bir durum şuan benimki de küçük bir şey olacak yine diye korkuyorum hayırlısı olsun her şeyin 😔