Kendime yaptırdım ama kürtaj olacağım bebeğe gerek yok dedi doktor ilk gebelik dedi aslında bende bir sıktıntı yoktu herşey normaldi yolk kesesi kese bebeği besliyordu yumurta ama bebeğin kalbi duyulmadı bilmiyorum hatta hemen kürtaja alınacaktım ben istemedim bir hafta beklemek istedim gittiğim farklı hastanedeki doktorda neye göre kürtaj dediler geç döllenme dedi bilmiyorum umarım haftaya kalbi atar ve gerek kalmaz ama sanmıyorum.. düşük riskim vardı lekelenme var şuan umarım iyi olur… kan uyuşmazlığı aşımı oldum progestan verildi bekliyorum