beyzamci anestezi ile yapiliyor zaten hicbir sey hissetmeyeceksin, bittikten sonra da regl sancisi gibi ama cok cok hafifi.. benim ilkinde kanamam 2 gun surmustu, ikincisinde 1 hafta kadar, ama daha uzun surenler de oluyor, sonrasinda kesildi. Kurtaj gununu ilk regl gunun olarak kabul ediyorsun sonraki ay o gunde olmayi bekleyebilirsin duzenini kontrol etmek amaciyla. Ayrica kurtajdan sonra gercekten de hamile kalmak kolaylasiyor rahim gebelige alistigi icin hemen tekrar o duzene donmek istiyormus kolayca hamile kalirsin insallah tekrardan 🤲🏻 Rabbim tekrarini yasatmasin 🤲🏻