Yehsen-27 yok sıkıntı olmadı çok şükür de ben komple yapmıştım ortasına belime kadar nerdeyse çocuk stres oldu heralde baya toplandı hareketsiz kaldı bende bir daha yapmadım sende dikkatli bir şekilde yap öyle bir şey fark etmezsen devam et zaten sorun olacak bir şey değil pek