aysenur2507 hiçbir zararı olmadı ama bir yerde leke oldu bı de yine çıktı yine çıktı yani ben de hemen bıraktım. Bostan yere atış gitmesin diye. Bence sonrasına sakla atış bostan yere gidiyor. 5-6. Aya kadar tüylerim sayesinde çıkmadı ama sonra hormonlar iyice arttıkça eskiye döndü.