Yehsen-27 Kızlar hamileyim 9 haftalık Philips epilator aldım göbeğime kadar yaptım bir zararı varmıdır??
mor_menekse Yehsen-27 yapma canım epilasyon zararlı bide profesyonel değ o cihazlar niye risk alıyorsun ki . Zararı olup olmadığını yapınca anlamazsın ki . Ben estetisyenim lazer epilasyon kesinlikle önermiyorum hamilelikte hatta 6 aylık emzirme sürecinde de. Danisanlarima lazer yapmıyordum çalıştığım dönem
Ahsenmom Yehsen-27 Bende kullanıyorum bazı bölgelerime zararı yok baya bir araştırdım doktoruma da sordum
AysegulArici Yehsen-27 bikini ve göbek yapılmasa iyi olur diye biliyorum canım ben ama diğer bölgelere oluyor
eylulmomm @Yehsen-27 ben kullanıyorum canım 37 haftlaigim bu zmana kadar kullandım bir sorun yaşamadım
mor_menekse AslanBebeginAnnesi ayyyy Philips yazınca aklım dire lazere gitti 😅epilatorden ne olacak ki
mor_menekse Yehsen-27 evet canım öyleymiş kusura bakma.🌸 epilatorden hicbirseycik olmaz merak etme ☺️
aysenur2507 Kızlar Philips lumea lazer makinesi olup hamilelikte kullanan var mı acaba sadece yüz bölgesi için sorun olur mu bu diğer lazerlerdeki kadar güçlü olmadığı için sorun olmaz diyenler var sizce de öylemi
mor_menekse aysenur2507 risk alma canım hamilelikte kesinlikle hiçbir lazer önerilmiyor.bide yüz bölgesi lekelenmeye müsait zaten hamilelikte lekelenmeler çabuk oluyor.lazerde fazla leke yapabilir
Selma17 aysenur2507 bendede Philips lumea var doktoruma sordum yüzüm için evde yapabilirmiyim diye yapabilirsin dedi ben ayda bir kez yapıyorum yüz ve koltuk altına
Asyabuse aysenur2507 kullanan tanıdığım var doğum yaptı çok şükür bir şeyleri yok ama ben riske atmak istemiyorum yapmayacağım. Zaten hormonlardan çok hızlı uzuyorlar bitmeyecekler de boşa lazer yapcak mecalim yok valla
Nskyhn aysenur2507 ben 5.ayima kadar her yerime kullandım. Sonra üşendim bıraktım usenmesem yine yapardım.