kuzucumoglum biz 3 kutu yazdırıyor her defasında ve ilk günden beri 1 lira para ödemedik ama şöyle bi durum devlette aşılama oldum ben ordan yazıldı ilk bu iğne bana rapor da daha çıkmamıştı ve 300 civarında 1 kutusu sadece rapor öğlene doğru çıktı gitti aldı eşim o günden deri 1 lira vermeden alıyoruz