kuzucumoglum
Bende pıhtı yok ama önlem amaçlı başlattılar.İlkinde ücret çıktı sonra sağlık ocağında yazdırdım eczane raporun olduğu için ücret çıkmıyor dedi ödemiyorum.İlkinde de ödemezdim muhtemelen ama doktordan 5 dk sonra ilacı aldığım için sisteme düşmemiştir muhtemelen.
Tek sorun sistem 10 günlük veriyor.Her seferinde yazdırmak biraz yorucu oluyor, toplu alabilsem güzel olucak 😕