Melekannesi42 Cigdemalp enox depolarda yok diyorlar kaç eczane gezdim hepsi yok dedi normalde rapor enox diyerek çıkıyor eczacımda söyledi enox olsa para ödemezsin ama yok diyor🙄
Melekannesi42 AngeL- benim raporumu kalp damar cerrahi direkt çıkardı ben söylemeden çünkü pulmoner emboli geçirmiştim
kuzucumoglum Melekannesi42 ben günde bir tane yapıyorum kutuda iki adet var sağolsun enox da verdi muadili diye ama onu kullansammi bilemedim eşinden kalmış ben oksapar kullanıyorum şuan 20+0 haftaligim dün 45 kutu oksapar getrmis eşim 15 kutu falan da enox marka var doğuma kadar götürür mü bilmem
Kbra3352 kuzucumoglum ilk gebelikte bende hiç ödemediğin ödemediğin gebeligim.bu bu yeni çıkmış öle söylediler bana
Melekannesi42 kuzucumoglum ben dayanamadım 20. Haftada aldım üç oğlum vardı en küçüğüm vefat etti şimdiki kız olacak inşallah kızın heyecanıyla durduramadık kendimizi rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Ncybzbgg Bende özele gidiyorum doktorum oksaparı 3 ay kullanmam gerektiğini soyledi tedbir amaçlı reçeteye yazdiriyorum sürekli normalde bana da 580 t dediler ama 65 t ye alıyorum devlet 1 kutu karşılıyormuş
kuzucumoglum Melekannesi42 bende ilkin 31 haftalık ölü doğum yaptım ondada hiç birşey almamistim bı patik almıştım ikizdi kızlarım şimdide 20 hafta oldum oğlum olacak Allah izin verirse diyorum bir taraftan alayım sonra diyorum alırsan yine içinde hayallerin giderse ne olacak bilemedim bir türlü 😔
Melekannesi42 kuzucumoglum ay çok zor canım rabbim sağlıcakla kavuşmayı nasip etsin olsun eşya falan alınır yeterki bebişler iyi olsun
kuzucumoglum Melekannesi42 aynen bende tek onun derdindeyim yeterki iyi olsun selametle gelsin o aci süreçlerden geçtim çünkü
Ncybzbgg kuzucumoglum evet aslında ülke genelinde yaygın şekilde kullanılan bir iğne pıhtılaşma haricinde korona olanlar bile kullanıyor bence de karşılanması gerekiyor