kuzucumoglum ilginç ,raporda yazan ifadeye dikkat edin ikinizin de kan pıhtılasmasi varsa rapordaki ifadede ne yazıyorsa doktorunuz onu yazsın rapora bide öyle deneyin bence . Benim pıhtı rahatsızlığım yok tedbiren kullanıyorum ondan dolayı sanırım raporlu da olsam ücret ödüyorum