Kilo alımı kişiden kişiye bünyesine göre değişir. Zayıf hamile kalmaya, kilolu hamile kalmaya fiziksel, metabolik sağlık durumuna göre değişkenlik gösterir. Kimisinin bulantısı çok olur verir kimi kilo almaya daha yatkın bir bünyeye sahiptir. Hamilelik haftası ve alınan kiloları kıyas yapınca ister istemez bazı kişilerin morali bozulabiliyor. Kişi ve bebeği sağlıklı ise ve doktorunun fikri doğrultusunda her şey normalse moral bozmaya gerek yok bence. Çünkü insan ister istemez kendisini başkaları ile karşılaştırıyor ve strese girebiliyor ki bu süreçte stres en uzak olunması gereken bir durum. Kilo ile ilgili açılan başlıkları bu anlamda doğru bulmuyorum şahsen