Dioz 75 ile hamile kaldım 20. haftada 80 kg oldum normal doğum da istiyorum ama bilmiyorum öyle ahım şahım iştahım da yok şekerim de düşük ama bilmiyorum
seyma9188 Kbrsuzen Hamile kaldığımda 67.8 dim bulantı ve kusmalardan 6 kg verdim 61.4 oldum.Şuan 21+2 yim +1 kg ile devam ediyorum.
Kubrakl seyma9188 ah benimle aynı durumda birini görmek 🥲 bende 4 kg verdim 21. Haftadayım 2 kg anca alabildim ve kusmalarım bi türlü geçmedi mide yanmalarım devam ediyor doktor bebek gayet iyi desede endişeleniyorum
ecemsuuuuu Kbrsuzen bende 18 haftaligim 3 kilo aldm ben zaten normaldede kilolu bi bayanmdr ins çok fazla kilo almam..😳😂🤭🙃😏😜