milamomm yok demedi ben özellikle sordum zayıf mı bebek diye haftasına uyumlu dedi hep öyle gitti ne az ne cok normal
. O büyür senden beslenir depolarından diykr sen depolarını doldur süt yogurt protein ye diyor bana karnım cok büyük olmayınca heralde iri kilolu olmıcak diye düşünüyorum. Saglıklı olsunda kilo önemli degil🥰 saglık ocagındaki ebede iç rahmin geniştir dedi endise etme dedi. Sizde rahat olun inş saglıklı bebişlerinimiz olur