Usnac1995 Valla durumum çok karışık aslında 😂 Kendi doktorum 75 lik şeker yüklemesi istedi ama devletteki doktor ısrarla 50 lik yaptı sende şeker yoktur uğraştırma beni de kendini de tek sefer ölçeriz dedi ilk kan 161 çıktı ooo diabet dedi yarın gel 100 lük yapıcaz dedi kendi doktoruma dedim yaptırma 100 lük ikinci kanın kaç çıktı dedi yapmadı dedim nasıl yapmadı ilk ölçüm zaten yüksek çıkar kan şekerinin tam yükseldiği nokta bize ikinci lazım dedi bilmiyorum valla yapmadı uğraşmak istemediğini söyledi dedim sonra aile hekiminde tokluk baktırdım o da 130 çıktı doktorum dedi iyi çıkmış sorun yok bende yine kendi çapımda dikkat etmeye çalışıyorum çünkü tam bilmiyorum şekerim var mı yok mu 😑