Kbrsuzen 37+2 yim tam 10 kilo aldım 65 kiloyum. Doktorum normal gayet sınırlar içindesin dedi. Ama ben kilonun 7 sini 2. Trimester da aldım. 3 e girdiğim gibi bebek yukarı çıkınca midem resmen küçüldü porsiyonlarım o kadar ufaldı ki. Kiloyu çok takıyordum herkes son zaman çok alınıyor dedi. Kişiye göre değişiyormuş. Bebek kilo alıyor şu an örneğin tartıda 500 gr almış oluyorum bebek de 500 almış oluyor