Sehrbnon122 Meresss yok kuzu cok şükür riskim yok ama 3 kattayım asansör yok merdivenlerden inerken çıkarken bisey olur vs diye korkuyorum zaten evim taşınacak bu 2 3 gün içinde 1 kattan bi bahçeli ev tuttuk hayırlısı oraya geçince dışarı cıkarım insallah
Merve201119 Sehrbnon122 hayatim ucuncu kattan insen ne olacak yürüyüşte şart ama yavaş yavaş in çık ne olacak bukadar pimpirik olma
star3star Sehrbnon122 bende daha heyecan yok donmuş bir vaziyetteyim.eşimde çok heyecan var eri sayımı hergün o bana söylüyo😄
Sehrbnon122 Esrakky belin ay var zaten kız ailede ben defne de karar kıldım yaa barış ve defne güzel dimi
EzgiKly Sehrbnon122 Benim de çift yumurta ikizi. Uygulamaya göre son 58 ama ben onu 40 gibi düsünüyorum🤗
Sehrbnon122 Merve201119 kız merdivenler 3 cok tehlikeli ve hem tüp bebek diye endişeleniyoruz eşimde korkuyor haklı olarak bisey olur vs diye cok korkuyorum ondan yaa
Sehrbnon122 Meresss he kız hepsini kaynanam eltim görümcem halletti halıları vs yıkadılar paketlediler herseyi