Asyabuse benn hic bi test yaptırmadım canım doktorum önermedi yapma dedi detaylı ultrasonda bi sorun cıkmadı zaten doktorum ultrasonda da ikisi gayet iyi diyor her defasında boyu kilosu güzel haftası ile uyumlu cok şükür sende yapma şeker yüklemesi bile yaptırmak istemiyorum cidden zaten her gittiğimde doktorum kan tahlilleri vs herseyi yapıyor cok şükür bi sorun yok diyor 2 doz tetenoz aşımı oldum suan o kadar baska da test fetal dna vs yaptırmadım sende yapma Bosuna hepsi riskli cıkıyor zaten testlerin kafa karısık lığı yanı