Meresss Sehrbnon122 son 130😮💨😮💨 150 gün nasıl geçmiş bilmiyorum sürekli yatak ve bi oda içinde rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Meresss Sehrbnon122 valla öle masterchef izlemekten kuscam artık sabah akşam üzeri akşam 😅😂 bi gelsinler totosundan ısırmalı bunların🥰♥️
Meresss Sehrbnon122 sorma sorma bi arkadaş olmalı hergün gelmeli sohbet muhabbet etmeli akşam gitmeli sabah bida gelmeli bide ben tuvalet dışında kalkmıyorum canım iyice sıkılıyor tek duam sağlıkla zamanında gelsinler de bugünler geçer inşallah
Sehrbnon122 Meresss ya ben o kadar degil tabi balkonda cıkıyor um biraz hava alıyorum az da olsa bulasık yıkıyorum yemek yapıyorum ama cok sıkılıyorum yaa dısarı cıkamıyorum yürüyüş falan yapamıyorum çıldıracak gibiyim
Meresss Sehrbnon122 senin riskin yoktu galiba canım neden evde duruyosun az da olsa çıksan sorun olurmuki ben lekelenme geçince 16. Haftadan sonra bi kaç çıkmıştım sonrada serklaj oldum çıktım diyemi acaba
Sehrbnon122 Meresss yok kuzu cok şükür riskim yok ama 3 kattayım asansör yok merdivenlerden inerken çıkarken bisey olur vs diye korkuyorum zaten evim taşınacak bu 2 3 gün içinde 1 kattan bi bahçeli ev tuttuk hayırlısı oraya geçince dışarı cıkarım insallah