bayanelaa
Maddiyatın da çok büyük etkisi var ama doğumdan sonra ki zaman dilimi biraz zor geçiyor uykusuz kalıyor insan bebek ağlıyor insan bazen fırsat bulup yüzünü bile zor yıkıyor kendini güzel görmek önemli tabi ki ama ben o değişim ve güzellik hakkı mı doğumdan sonra kullanılan nasipse. Normal doğum zor oluyor sancılı geçtiği için inan insan kirpik filan düşünmüyor 😅 adamın şaftı kayıyor sezeryan daki gibi prenses gibi girip çıkmıyorsun doğuma 🤣