bayanelaa canım ben 6-7 senedir aralıksız yaptırıyorum .. dökülme elbetteki oluyor ama toparlıyor kendini zaten . Koparmadıgın sürece bir sıkıntı asla olmaz . Ben asla üzerine rimel sürmüyorum .. eyeliner cekmiyorum ve rahat 2 aya yakın bir süre kullanıyorum . Bakıma da gitmiyorum 1.5 ay ya da duruma göre 2 ayda gidip komple cıkartıp yenisini taktırıyorum .. burda öncelik yaptırdıgın yer kullanılan malzeme .. ve kullanım süresi olarakta yaptırdıgın volüme .. ben mega volüme yaptırıyorummuzunca bir süre yaptırıyorum .. sadece dogum için yaptırcaksan planlı bir dogumsa sezeryan gibi 10 gün öncesinden git .. benim ayın 20 sinde dogumum war 9unda gidicem mesela.. hele ki doğal bir kirpik yaptırcaksan süreyi yakın tut çünkü ufak tefek kullanır zorlugu yasarsan we dökülürse cok belli olur ama mega volüm gibi yogun kirpiklerde sıkıntı olmuyor ..