Allahneverdiysee sonradan kazananlardanım. Özgüvensizlik hatta eziklik 😬 hayatımın büyük bölümüne hakimdi. Allahtan bilinçli biriyim de kendimin de sebeplerimin de farkındaydım. Sonra çok çabaladım. Kendimi gözlemledim, başklarını gözlemledim… Kendimi geliştirmek için çok çabaladım; okudum, çalıştım, öğrendim… Bunlar beni biraz toparladı. Ama dediğim gibi en çok gözlem yaptım. Sonra kimsenin benden daha iyi daha üstün olmadığına karar verdim, ben de kimseden daha üstün daha iyi değildim. Şimdi zaman zaman hala kendimi birşeylerden çekiyorum, korkuyorum, yetersiz görüyorum kendimi. Özgüvenli yetiştirilseydim bunları hissetmeyecektim biliyorum. Sonradan özgüven kazananınca böyle oluyor 😂 Ama büyük gelişim gösterdim, en azıdan bu konuda sık sık kendimi tebrik ediyorum😂