Allahneverdiysee yani ifade etmesi zor aslında ☺️ Uzun uzun yıllar uğraştım. Çok geride kaldıkça çok acı çektikçe içime kapanmak yerine üstüne gittim. Egosu yüksek insanlardan uzak durdum mesela. Benim kırılgan özgüvenime daha da zarar vereceklerini biliyordum. İşimi iyi yapmaya çalıştım, övgü aldıkça özgüvenim arttı. Sınavlara girdim, başarılı oldum. Bunlar da özgüvenimi arttırdı ama sebepler tam olarak bu değil tabi. Nasıl anlatsam, ne kadar zayıf olursam olayım asla zayıf durmamaya çalıştım. Çünkü zayıf olduğumun ama zayıf görünürsem neler olacağının farkındaydım. Beni ezmek isteyenleri direkt reddettim. Kim olursa olsun hayatıma almamaya çalıştım. Duvar ördüm onlara. Çünkü iyileşme sürecime zarar verecekti. Bunun gibi şeyler sanırım, çok kişisel bi süreçti dediğim gibi anlatması biraz zor ☺️ Şimdi iyiyim, herkes hayatıma dahil olabilir çünkü bana kolay kolay zarar veremez 😬