Allahneverdiysee kendine güven ve herşeyi yapabileceğine inan.Sen kimseye muhtaç değilsin,güzel bir kadınsın,herşeyin üstesinden gelebilirsin.Kimse senden mükemmel değil bunu sakın unutma.Evet hayatında inişler çıkışlar olucak ama hep dik duracaksın.Yanlızken ağla,zırla ama başkasına kötü olduğunu gösterme.Ben 13 yaşından beri çalışıp kendi ayaklarımın üzerinde duran biriyim.Kimin ne dediğini hiç umursamadım.Başkaları için değil,daha iyi olmak için kendimi geliştirdim ve bu yaşıma kadar kimseye kendimi ezdirmedim byna hem kendi ailem hemde eşimin aileside dahil.Önce kendini,bedenini,karakterini sev başkalarının sevmesi değil senin kendini sevmen önemli canım ve kimse kırılıcak diye geri durma dik dur.Kimsenin hayatı seninkinden önemlide değil.Benim hayatımda önemli olan tek şey evlatlarım ve oğlumuda kendim gibi yetiştiriyorum kızımıda öyle yetiştiricem inşallah🙏