İşin gerçeği vaoov derecede özgüvenli değilim, ama çokta pısırık değilim ikisinin ortası bende ki. Ama Eşimde acayip bir özgüven var, hayatımda görmüş görebileceğim en özgüven sahibi insan olabilir. Sanırım küçükken de öyleymiş, (9) durumları pek iyi değilmiş baba iflas ettikten sonra, bir gün ilkokul öğretmeni yardım etmek istemiş, gerek yok sen olmayanlara ver öğretmenim ben çalışır aileme bakarım demiş 😃 gurur mu özgüven mi tartışılır ama küçüklükten gelen karakteristik bir durum bence, en azından çoğunluk kısım. ve çalışmış da, işten çıkmış okula okuldan çıkmış işe🤦