Kızlar sizin anlattığıniz bende oluyor ve korktum Dr randevu aldım kendi Dr hiç birşey demedi 13+5gunlukken gitmiştim şimdi 14.haftamizdayiz ve çok sertleşiyor sol tarafıma toplanıyor o yüzden başka Dr gitcem yarın çevremdeki anlattığım kişiler normal değil dediler bakalım ne denilecek için rahat etsin en azından